maanantai 25. kesäkuuta 2018

KUKA ON JANITA?


Heippa! Olen Janita 23 vuotias, asun avomieheni kanssa Pirkkalassa. Olen luonteeltani nauravainen, tsemppaava, energinen ja pyrin löytämään aina positiivisen ratkaisun asioihin. Sama pätee myös valmentaja minääni. Olen myös ikuinen unelmoija, uskon myös siihen, että unelmat toteutuvat. Niiden eteen tarvitsee vain tehdä töitä. Olen tällä hetkellä lähihoitajan työssä 60% työajalla ja muun ajan teen valmennustyötä.


Olen ollut Fitverstaan valmentajana pian 4 kuukautta. Valmistuin Maaliskuussa Fitverstaan MPT-koulutuksesta. Toimin valmentajana Pirkanmaan alueella. Kaikki tämä sai alun, kun liityin vuosi sitten pr-tiimiin ja sen kautta pääsin opiskelemaan. Panostan aina valmennus suhteeseen ja valmentajan sekä valmennettavan kemiat täytyy kohdata jotta tavoitteisiin päästään. Valmennettavan täytyy mielestäni saada tsemppiä, uusia näkökulmia valmentajalta sekä tukea silloin kuin sitä tarvitaan. Se on tiimityöskentelyä, annan sinulle avaimet tavoitteisiisi ja sinä käytät avainta niiden saavuttamiseen. Etsin aina uusia näkökulmia sekä ratkaisuja asioihin. Löydämme oman tavan työskennellä ja asiakkaan oivallukset sekä hänen tekemä työ on todella palkitsevaa. Asiakas saa aina olla oma itsensä.


Itse olen tehnyt suuren elämäntapamuutoksen, ryhtyminen lähti siitä, kun jalkani kipeytyi niin, että jouduin kävelemään kyynärsauvoilla. Lähdin etenemään pienillä muutoksilla ja kiinnitin sellaisiin asioihin huomiota jotka olivat minulle vaikeita. Esimerkiksi valitsin itselleni herkkupäivän ja siihen tietyn määrän paljonko saan syödä herkkuja. Pienistä asioista tuli iso muutos, matka jatkuu omalla painollaan, tärkeintä on se, että teemme arjessa parempia valintoja ja tiedostamme valintamme. Projekteissa täytyy osata nauttia matkasta ettei sitä ajattele pelkkänä suorituksena.
Oma asiakaskuntani koostuu pitkälti painonpudottajista, kiinteytyjistä sekä elämäntapamuutosta tekevistä asiakkaista. Valmennukseeni on kumminkin jokainen tervetullut, oli tavoite mikä tahansa. Olen tiedonjanoinen ja haluan oppia lisää minua kiinnostavista aiheista. Haluan, että asiakkaani saavat mahdollisimman paljon minulta tietoa. Suunnitelmissa onkin lähteä syventämään tietoa psyykkisestä hyvinvoinnista sekä oppimaan lisää ravinnosta.



Kun tartun työhön, pyrin aina siihen, että työni laatu on hyvää ja tartun työhön 100 lasissa. Minulla oli kunnia toukokuussa olla valittuna kuukauden valmentajaksi. Minuun on saattanut myös törmätä meidän asiakaspalvelussa, jossa vastailen kysymyksiin ja autan esim. valitsemaan sopivaa valmennusvaihtoehtoa.


Minuun voit olla rohkeasti yhteydessä, janita.viitanen@fitverstas.com



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestin käynnistäsi, kiitos!