tiistai 12. kesäkuuta 2018

KUKA ON JENNA?

Helou!

Minun vuoroni esittäytyä; olen Jenna Kanniainen. 27vuotias, ihan palijasjalakanen Oululainen.
Pikkusen höpsöön, mutta superrakastettavaan perheeseeni kuuluu aviomieheni, sekä meidän
kaksi tyttöämme, esikoinen täyttää syksyllä 8 vuotta ja kuopus heinäkuussa 2 vuotta. Meillä on
myös kaksi karvaisempaa perheenjäsentä; pitkäkarvaiset colliet Nuutti ja Camo.






Fitverstaan valmentajatiimiin liityin maaliskuussa 2018, mutta matkani Fitverstaan kanssa alkoi jo
2016 asiakkaan roolissa. Minulla oli takana hyvin vaikea raskaus ja synnytys, lähdin liikkeelle ihan
nollista ja sen takia halusin räätälöidyn ravinto- ja treeniohjelman itselleni. Kuntosalitaustaa minulta
löytyi jo valmiiksi, mutta jokin napsahdus kävi noihin aikoihin ja tajusin, että treenaaminen merkitsi
itselleni paljon enemmänkin kuin pelkkää harrastusta. Aloin auttamaan ravinto- ja treeniasioissa
tuttuja, jotka olivat synnyttäneitä tai saliharrastuksen alkutaipaleella. Siitä viimeistään syttyi kipinä
tälle alalle ja tavoite opiskella personal traineriksi. Olin tuolloin Fitverstaan promoottorina, joten
luonnollisesti laitoin Emmille sähköpostia ja kerroin suunnitelmistani ja kyselin, että olisiko
mahdollista päästä heille valmentajaharjoittelijaksi. Harjoittelijaksi pääsin ja sain kuulla myös
tulevasta Menestyvä Personal Trainer –koulutuksesta. Olin jo ilmoittautunut Trainer4Youn personal
trainer –koulutusputkeen, mutta pidempään miettimättä päätin käydä molemmat koulutukset.
Tässä sitä nyt ollaan, tammikuussa perustin oman toiminimen ja Fitverstaan valmentajana olen
toiminut nyt kolmisen kuukautta. Olen jo nyt saanut työskennellä aivan mahtavien ihmisten kanssa!
Toimin aikaisemmin myös yhtenä pr-tiimin vetäjistä ja oli mahtavaa päästä sitäkin kautta
tutustumaan niin moniin ihaniin ja motivoituneisiin tyyppeihin; terkkuja kaikille Someninjoille, on
ikävä! <3


Mielestäni valmentajan ja valmennettavan välinen suhde on tiimityötä ja teenkin aina oman osani
eteen kaikkeni, että pääsemme toivottuihin tuloksiin. Omien valmennettavien saavuttamat tulokset
ja ilo, ovat paras palkka, mitä tästä työstä voi saada. Etsin juuri ne keinot, mitkä sopivat asiakkaani
elämäntilanteeseen ja ymmärrän, ettei kaikille sovi samat asiat. Valmentajana olen innostava ja
aina aidosti läsnä. Minun kanssani ei tarvitse painaa hommia veren maku suussa, ellei sitä nyt
välttämättä halua. Tuuppa joskus treenille mun kanssa, lupaan ettei sieltä lähetä pois naama
mutrussa! :)




Asiakaskuntaani ovat erityisesti äidit ja elämäntapamuutoksen tekevät. Tulevaisuudessa
haluaisinkin opiskella vielä lisää mm. psyykkistä valmentamista ja syventyä vielä vähän lisää
raskaana olevien ja synnyttäneiden naisten valmentamiseen. Tämä ammatti on siitä mielestä aivan
mahtava, että aina voi oppia lisää, eikä koskaan ole varmasti täysin valmis!
Omasta liikuntataustastani voisin kertoa vielä sen verran, että olen aikoinani harrastanut kilpauintia
sekä ratsastusta. Nuo molemmat ovat jääneet jo taka-alalle ja nykyisin lihaskuntoharjoittelun lisäksi
harrastan omaksi ja koirieni iloksi canicrossia, eli koirajuoksua. Juokseminen ei muuten ole itselleni
se mieleisin liikuntamuoto, mutta kun laittaa koiran valjaisiin vähän antamaan vauhtia, niin sitten
kyllä lähtee! Koirien kanssa tulee muutenkin liikuttua paljon vapaa-ajalla; yksi parhaimmista
rentoutumistavoista itselleni on pitkä, rauhallinen kävelylenkki koirien kanssa metsässä tarpoen.
Tykkään myös kokeilla kaikkia uusia lajeja! Tämän vuoden puolella olen kokeillut esimerkiksi
twerkkausta ja joogaa.



Voitte käydä tutustumassa VALMENTAJAPROFIILIINI, josta löytyy lisää juttua omasta
elämäntapamuutoksestani. Minut löytää myös INSTAGRAMISTA ja FACEBOOKISTA. Minulle saa

aina laittaa viestiä kyseisten kanavien kautta tai suoraan sähköpostiin
jenna.kanniainen@fitverstas.com


Ihanaa kesää teille kaikille! -Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestin käynnistäsi, kiitos!